Grasu XXL & Bitza - Fac Ce Vor (DJ Giany Trip Hop Remix)




Password

553162


General Information


ARTIST - Grasu XXL & Bitza
NAME - Fac Ce Vor (DJ Giany Trip Hop Remix)
AUDIO FORMAT - MP3
BITRATE - 320 kbps
HZ - 44.100
NOTE - A minor
KEY - 8A
BPM - 092


Melodia “Fac Ce Vor” a fost lansata in 13 Iulie 2006, o data cu albumul lui Grasu XXL, “Curaj” , semnat la Casa Productions si distribuit de Cat Music




Booking
Bogdan Nita - 0751144109 - bogdan@forward.ro
Cristi Ochiu - 0746224499 - cristi@forward.ro
Mail : booking@forward.ro


Booking
Ramona Calin - 0751144103 - ramonacalin@roton.ro





CONTACT : djmcgianyonemanshow@gmail.com



[VERSE 1: Grasu XXL]

Mă găsești de cele mai multe ori pe lângă bar
Cu două fete, da' tot rămân celibatar
Mi se spune Grasu, îmi place numerar 
Iubesc studentele care dansează sus pe bar
Murdar, dansează murdar
E clar, e instinctul lor prin primar
Clubul e incendiar, ăştia au început să bea alcoolul sanitar
Ti-am mai zis Bitza, știu o chelneriță, da' ea zice că-i actriță
Dă-mi o foiță, şi-a rămas fără sutien
Că drogurile nu-s bune, da' e bine că le-avem
Așa că hai să bem, da, hai să bem
Dă-mi niște butoaie ca să semăn cu Sistem
Tot ce vrem e să ne anesteziem 
Că mâine dimineață sigur ne inviem

[Chorus: Grasu XXL & Bitză]

Băieții mei intotdeauna
Fac ce vor!
Fetele mele-ntotdeuna
Fac ce vor!

Băieții mei intotdeauna
Fac ce vor!
Fetele mele-ntotdeuna
Fac ce vor!

Băieții mei intotdeauna
Fac ce vor!
Fetele mele-ntotdeuna
Fac ce vor!

Băieții mei intotdeauna
Fac ce vor!
Fetele mele-ntotdeuna
Fac ce vor!

[VERSE 2: Bitză]

În cluburi suntem, câteva ore avem, 
Câteva sticle să bem și fete fără sutien
Vrem verde, să ardem, gata de schimbat undele de pe FM
Sticlele scoate-le, aliniază-le, deschide-le
Rupeți capu' fără întrerupere
Îți prezint un nou tip de curaj, Bitză
2006, ieșim din sevraj
Pe șapte cărări, prin țară pe la cântări
Picăm prin diferite stări, în funcție de combinări
Îmi aleg timpul, îmi aleg tipul preferat de fată
La sfârșitul serii o să-mi umple seara toată
Îmi dărâmă visele Cream a mia oară
Când zice "Fetelor, să nu cedați din prima seară!"
Închei strofa, c-am terminat de tras
Am făcut cu Grasu inc-odată următorul pas

[Chorus: Grasu XXL & Bitză]

Băieții mei intotdeauna
Fac ce vor!
Fetele mele-ntotdeuna
Fac ce vor!

Băieții mei intotdeauna
Fac ce vor!
Fetele mele-ntotdeuna
Fac ce vor!

Băieții mei intotdeauna
Fac ce vor!
Fetele mele-ntotdeuna
Fac ce vor!

Băieții mei intotdeauna
Fac ce vor!
Fetele mele-ntotdeuna
Fac ce vor!


#grasu #xxl #bitza #fac #ce #vor #cat #music #roton #djmcgianyonemanshow #djmcgiany #djgiany #mcgiany #promomix #remix #official #exclusiv #live #freedownload #download




Arhivă blog